[ΕΚΠ02] Παρεμβάσεις στην α’βάθμια και β’βάθμια εκπαίδευση για την υποστήριξη και ενίσχυση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, τη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και την ενίσχυση / διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης
Στο πλαίσιο του Ειδικού Στόχου 4.στ, στην Προτεραιότητα 3 του ΠΑΔΚΣ, προωθείται η έγκαιρη παρέμβαση, η πρόληψη της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και η ενίσχυση της συμμετοχής στη δημόσια εκπαίδευση χωρίς διακρίσεις. Η βελτίωση των επιδόσεων, με έμφαση σε μειονεκτούσες ομάδες, συνδέεται με την εξασφάλιση ισότητας ευκαιριών στην εκπαίδευση και αποτελεί το μέσο για τη με ίσους όρους ένταξη των ατόμων στην κοινωνική και οικονομική ζωή.
Στο πλαίσιο της νέας Στρατηγικής για την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και της παρούσας Πρόσκλησης, θα υλοποιηθούν δράσεις με βασικό στόχο την υποστήριξη της ενιαίας συστηματικής και χωρίς αποκλεισμούς φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών/τριών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες καθώς και υπηκόων τρίτων χωρών/προσφύγων/μεταναστών, της ενισχυτικής διδασκαλίας, των εγγραμματισμών και της ενδυνάμωσης της κοινωνικο-συναισθηματικής ανάπτυξης και ανθεκτικότητας των μαθητών/τριών, κ.ά.