[6017286] Πολυκαναλικό Σύστημα Ενημέρωσης και Εξυπηρέτησης πολιτών 1555 – Β’ Φάση (Τμηματοποιημένη Πράξη ΠΠ 2014-2020)
Η Πράξη αφορά στην υλοποίηση της Β Φάσης της λειτουργίας του Πολυκαναλικού Συστήματος Ενημέρωσης και Εξυπηρέτησης πολιτών «1555», το οποίο λειτουργεί ως ενιαίος αριθμός επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πολιτών σε 24ωρη βάση, επτά ημέρες την εβδομάδα και είναι δωρεάν για όσους καλούν.
Καλύπτει το σύνολο των εποπτευόμενων φορέων και υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων (e-ΕΦΚΑ, ΟΠΕΚΑ, ΔΥΠΑ, Υπηρεσίες Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Εργασιακά Θέματα (ΕΡΓΑΝΗ), Ισότητα Φύλων και Δημογραφική Πολιτική, καθώς και τα θέματα Βίας Κατά των Γυναικών, όπου οι κλήσεις παραπέμπονται στο ειδικό τηλεφωνικό κέντρο 15900)